dissabte, 1 de juliol del 2017

GRADUACIÓ 2017


      Dijous, dia 22 de juny, ha estat el darrer dia d'escola i un dia molt especial per als nins i nines de 6è d'educació infantil, ja que després de tres cursos han acabat aquesta etapa. Aquest capvespre s'ha celebrat una festa de graduació en companyia de les famílies, amics i mestres del centre.


  Una vegada preparats, hem començat amb el lliuramenent de diplomes.

 Cadascú té alguna qualitat o habilitat destacable i així ha quedat ben reflectit. 


       Seguidament els nins i nines han fet una petita actuació ballant i cantant  TUTIRA MAI NGA IWI, una cançó maorí que es pot traduir així:

Tutira mai nga iwi
Estam drets en fila
                                        Tatou tatou e (bis)                                        
 Tots nosaltres (bis)
Whaia te maramatanga

 Cercam el coneixement
                       Me te aroha e nga iwi                         

  i la fraternitat entre totes les persones
Kia ka tapatahi   

   Pensam com una sola persona
Kia kotahi ra 

     Actuam como una sola pesona
Tatou tatou e  

Tots nosaltres
                      Tatou taou e.                     

 Tots nosaltres.



    La lectura d'unes paraules carregades d'emoció i sentiment per part d'una mamà en representació de les famílies, ha estat una manera molt especial i emotiva d'acabar aquesta celebració.


CARTA ALS MEUS ALUMNES
                   Estimats nins i nines:
                   Sembla que va ser ahir mateix que començàvem l'aventura de fer educació infantil plegats. Un grup d'infants de 3 anys (alguns 2 i mig) entraven a l'escola del PUIG plens de curiositat, de ganes d'aprendre, de jugar i de compartir. Tots amb necessitats molt semblants, però molt diferents a la vegada.  Durant aquest temps he vist com creixia cadascú de vosaltres, no només per fora, sino també per dins. He tengut el plaer i la satisfacció de veure com la meva feina, juntament amb la dels meus companys i companyes ajudava en el vostre procés d'aprenentage i donava els seus fruits, en uns nins i nines que ha aprés tant i tan bé. I es que no només m'he sentit a gust entre vosaltres, els meus nins i nines, també les vostres famílies han contribuit a aquest bon ambient que hem disfrutat; m'he sentit molt apreciada i valorada en gran mesura i estic  molt agraïda pels obsequis tan especials que m'heu entregat. Mil gràcies!!!
    
                  Enhorabona, estic tan orgullosa de totes i tots vosaltres...!
                  Ànim per començar aquesta nova etapa !
                  Vos estimaré sempre...
                                                               Antònia